Exorigo 360.com – Projektowanie z ambicją, która ma znaczenie

Szukaj

Krótko mówiąc, wielkie myślenie projektowe dotyczy innowacji w kontekście rynkowym. Co jest gorsze, wielka innowacja bez kontekstu rynkowego czy wielki rynek bez innowacji? Zawodowo odpowiadamy za zderzenie tych obu światów, aby jak najlepiej wykorzystać każde z nich.

Jednym z najlepszych przykładów takiego działania jest Exorigo360. Wykorzystaliśmy najlepsze brytyjskie technologie, do których dodaliśmy wyselekcjonowane innowacje cyfrowe z Polski i Ukrainy. Rezultat? Całkiem niezłe koło z wachlarzem rozwiązań omnichannel.

To świetne, ale gdzie znajduje się kontekst rynkowy?

Oto dziesięć rzeczy, które najczęściej przebiegają nam przez głowy, kiedy klienci zaczynają z nami rozmawiać o e-commerce:

10 rad e-commerce

Co próbujesz osiągnąć?

Sporo firm sprzedażowych udaje się do studia graficznego w celu znalezienia osób odpowiedzialnych za platformy e-commerce. To zły adres, jeżeli szukamy specjalisty. Cofnijmy się do początku i skupmy na podstawach, zanim przejdziemy do konkretów. Oto 10 wskazówek jak zbudować platformę sprzedażową, która przyniesie Ci zyski Twoich marzeń:

  • Dotrzyj do odbiorcy i dowiedz się jak postrzega Twoją markę – dogłębna analiza w mediach społecznościowych
  • Powiedz sobie jasno, co chcesz sprzedać i dlaczego
  • Jak chcesz to sprzedać?
  • Komu?
  • Gdzie?
  • Za jaką cenę?
  • W jaki sposób klienci mają Ci zapłacić?
  • Jak będziesz dostarczać swoje produkty?
  • Co zrobisz w przypadku zwrotu?
  • Jak wynagrodzisz swoich stałych klientów?

W Exorigo-Upos mamy wszystkie technologie, których potrzebujesz do działania w omnichannel. Nasze narzędzia do analizy to najwyższy standard w dziedzinie monitorowania wydajności i efektywności wprowadzanych działań. Exorigo360 łączy w sobie cały wachlarz rozwiązań, które oferujemy w prosty i przejrzysty sposób. Efekt? Platforma omnichannel, która działa i dostarcza zyski!

Zainteresowany? Czytaj dalej oraz dowiedz się jeszcze więcej o Exorigo360