Aktualności

Szukaj

Grupa Exorigo-Upos jest uczestnikiem programu Rzetelna Firma, który prowadzony jest pod patronatem Krajowego Rejestru Długów rekomendującego współpracę wyłącznie z Rzetelnymi Firmami.

Przedsiębiorstwo uczestniczące w programie Rzetelna Firma, musi spełnić następujące warunki:

  • wyrazić zgodę i umożliwić stałą weryfikacje rzetelności płatniczej firmy przez Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej - partnera programu Rzetelna Firma,
  • udostępnić informacje rejestrowe, dane o osobach decyzyjnych w firmie oraz uzyskanych osiągnięciach,
  • zobowiązać się do przestrzegania Kodeksu Rzetelnej Firmy,
  • posługiwać się wizytówką Rzetelnej Firmy, dzięki której można sprawdzić aktualność Certyfikatu Rzetelności.

Grudzień to okres wytężonej pracy dla Grupy EM&F i Grupy Exorigo-Upos, która dostarcza do sklepów sieci Smyk m.in. oprogramowanie sprzedażowe EuroPOS. Najnowszy salon SMYK MEGASTORE uruchomiono 14 grudnia 2012 roku w Gdańsku.

Sieć Smyk w Polsce liczy obecnie 90 placówek, w tym 9 sklepów w formacie SMYK MEGASTORE.

Rok 2012 stał pod znakiem dynamicznego rozwoju sieci sklepów 5.10.15., do których Grupa Exorigo-Upos dostarcza m.in. oprogramowanie sprzedażowe i drukarki fiskalne. W 2012 roku uruchomiono 50 sklepów (49 franszyzowych i 1 własny), z czego w samym grudniu 8. Obecnie sieć liczy 203 sklepy.

Z okazji przypadającego 8 grudnia Dnia Kupca wszystkim pracownikom branży handlowej, właścicielom i zarządom sieci handlowych oraz sklepów życzymy wszelkiej pomyślności, satysfakcji z pracy i jak największych obrotów przez cały rok.

Grupa Exorigo-Upos:

Obchodzony 8 grudnia Dzień Kupca został ustanowiony w 1937 roku. Nie zawsze udawało się obchodzić Dzień Kupca – podczas wojny obchodzono je tylko dwa razy, a w 1949 r. władze PRL wykreśliły je z kalendarza. Dopiero od 1989 roku wraz ze zmianami ustroju Dzień Kupca powrócił na stałe do kalendarza.

Już po raz siódmy Grupa Exorigo-Upos została pozytywnie oceniona podczas zewnętrznego audytu zleconego przez firmę Cisco Systems. Certyfikat Silver Certified Partner potwierdza utrzymanie wysokich standardów w obszarach takich jak:

  1. rozwój oraz podniesienie konkurencyjności na rynku technologii sieciowych;
  2. sondaż dotyczący satysfakcji wśród Klientów usług sieciowych;
  3. projektowanie;
  4. certyfikaty, kompetencje, kadra;
  5. szkolenia dla Klientów oraz organizacja wydarzeń marketingowych;
  6. kierowanie projektami;
  7. obsługa posprzedażowa - utrzymanie sieci;
  8. procedury wewnętrzne.