Nowość w ofercie Grupy Exorigo-Upos

Szukaj

W ofercie Grupy Exorigo-Upos pojawiło się nowe rozwiązanie – Electronic Documents Management.

Jest to zintegrowane rozwiązanie z zakresu elektronicznego obiegu dokumentów w organizacji. Aplikacja EDM składa się z 6 zintegrowanych modułów: eInvoice – moduł służący do procesowania faktur w organizacji, ePurchase – moduł służący do tworzenia i zarządzania zamówieniami, eContract – moduł stanowiący bazę wiedzy o wszelkich umowach i kontraktach organizacji, eExpense – portal służący do samodzielnego rozliczania się z wszelkich kosztów gotówkowych, eHoliday – moduł służący do zarządzania urlopami pracowników/zespołów i eCapex – moduł przeznaczony dla wniosków inwestycyjnych. EDM posiada rozbudowaną funkcjonalność raportowania, co dla kadry zarządzającej stanowi dodatkowe narzędzie kontroli i planowania.

Czytaj więcej: http://www.exorigo-upos.pl/web/guest/electronic-documents-management