Technik Serwisu

Miejsce pracy: Warszawa

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów IT,
  • techniczne wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego,
  • udział w projektach IT,
  • dokumentowanie prowadzonych działań.

Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie,
  • umiejętność obsługi systemów komputerowych (znajomość sprzętu PC),
  • dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows i Linux,
  • podstawowa znajomość serwisowania infrastruktury sieciowej LAN/WiFi
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym wraz ze swobodnym czytaniem dokumentacji technicznej,
  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
  • gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (również weekendy).
Dodatkowymi atutami będą:
  • doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń fiskalnych oraz systemów POS,
  • doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń drukujących,
  • certyfikaty i szkolenia z zakresu sprzętu i systemów operacyjnych,
  • umiejętność przygotowywania dokumentacji technicznej.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin;
  • samochód służbowy;
  • opiekę medyczną;
  • pakiet szkoleń technicznych;
  • dostęp do wiedzy i doświadczeń wysokiej klasy specjalistów;
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole.

Aplikuj teraz.