rozwiązania informatyczne dla handlu

Rozwiązania IT dla Sektora Retail

Grupa Exorigo-Upos to największy i najbardziej doświadczony dostawca rozwiązań i usług IT dla sektora retail w Polsce. Dogłębna znajomość procesów i potrzeb branży retail, szeroki wachlarz rozwiązań informatycznych i ogólnopolska sieć serwisowa, a także blisko dwudziestoletnie doświadczenie zdobyte we współpracy z największymi sieciami handlu detalicznego w Polsce i w Europie, sprawiają że Grupa Exorigo-Upos jest największym tego typu przedsiębiorstwem na rodzimym rynku.

Nasza oferta zawiera pełne portfolio usług, które pozwoli każdej firmie zajmującej się handlem detalicznym poprawić elastyczność, zredukować koszty, a przede wszystkim osiągnąć sprawność operacyjną, która w krótkim okresie przełoży się bezpośrednio na wynik finansowy. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań IT dla sieci handlowych.

Rozwiązania

System sprzedażowy (EuroPOS)

Kompletny, wielomodułowy system kasowy do zintegrowanej obsługi wszystkich procesów sprzedaży towarów i usług.

E-Commerce

Nasze działania skupiają się na projektowaniu i wdrażaniu profesjonalnych sklepów internetowych opartych na platformach Magento i Prestashop.

System sprzedażowy (EuroPOS)

System sprzedażowy EuroPOS to autorskie oprogramowanie Grupy Exorigo-Upos.

System sprzedażowy EuroPOS to kompletny, wielomodułowy system kasowy pozwalający na realizację sprzedaży towarów i usług.

EuroPOS dostępny jest w wersjach na:

  • stanowiska kasowe POS,
  • urządzenia mobilne,
  • stacje paliw,
  • kasy samoobsługowe.

Główne zalety rozwiązania:

  • Uniwersalność – konfiguracja umożliwiająca dostosowanie działania aplikacji do różnych potrzeb,
  • Obsługa płatności kartami płatniczymi,
  • Obsługa promocji,
  • Obsługa kart prezentowych,
  • Obsługa sprzedaży doładowań GSM,
  • Obsługa płatności za rachunki,
  • Współpraca z systemami lojalnościowymi (zarówno z EuroKartą Loyalty jak i zewnętrznymi: Payback, ClubCard),
  • Obsługa zaliczek fiskalnych,
  • Zaawansowany system uprawnień i limitów kasjerskich,
  • Zaawansowany system raportów i rozliczeń,
  • Obsługa wielu urządzeń zewnętrznych m.in. drukarek, skanerów, wag, czytników, wyświetlaczy,
  • Duża niezależność od platformy sprzętowej.

Możliwość podłączenia z systemem rejestracji obrazu wideo celem nałożenia na obraz pracy kasjera opisu tekstowego wykonywanych operacji.

E-Commerce

Oprócz projektów e-commerce tworzymy również rozbudowane strony internetowe oparte na Wordpress, jak również zajmujemy się programowaniem dedykowanych aplikacji internetowych, bazując na specyficznych wymaganiach naszych klientów. Większość naszych wdrożeń obejmuje segment sklepów internetowych B2C dla konsumentów indywidualnych, zrealizowaliśmy również wdrożenia B2B dla takich klientów jak hurtownie. Świadczymy również usługi serwisowe i deweloperskie dla właścicieli sklepów internetowych polegające na stałej opiece informatycznej systemu, jak również na programowaniu dodatkowych modułów na zamówienie. W naszej ofercie są również rozwiązania oparte na IBM WebSphere.

więcej

System ERP (Symphony EYC GOLD)

System klasy ERP II wspierający zarządzanie oraz planowanie zasobów przedsiębiorstwa.

Oracle EPM (Hyperion)

Wspiera firmy w kluczowych procesach zarządczych i w spełnianiu wymogów raportowych.

System ERP (Symphony EYC GOLD)

GOLD to system klasy ERP II wspierający zarządzanie oraz planowanie zasobów przedsiębiorstwa. System ten oferuje rozwiązania dla przedsiębiorstw działających w sektorze handlu detalicznego. Na świecie produkt ten służy ponad 600 klientom, w tym 15-tu ze światowej czołówki 30-tu detalistów.

System pozwala zredukować koszty oraz znacznie zwiększyć efektywność. GOLD wspiera zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa całościowo: w zakresie od scentralizowanego zarządzania informacją, poprzez zarządzanie asortymentem i operacjami sklepowymi, prognozowanie, uzupełnianie zapasów, logistykę, dystrybucję, kończąc na zarządzaniu dostawcami.

GOLD sprawdza się niezależnie od rodzaju organizacji. Mogą one być scentralizowane, zdecentralizowane i franczyzowe. Przeznaczony jest dla różnych kanałów sprzedaży takich jak hipermarkety, supermarkety, c-stores czy serwisy www. Znajduje zastosowanie niezależnie od rodzaju produktów, może to być np.: żywność, tekstylia, elektryka/elektronika, DIY.

System GOLD przede wszystkim zapewnia pełną widoczność łańcucha dostaw, co pozwala na każdym jego etapie zarządzać w sposób elastyczny za pomocą twardych metod statystycznych, analizy danych, planowania, prognozowania oraz pełnej automatyzacji procesów łańcucha dostaw. System jest skalowalny oraz mobilny, co daje nieskończone możliwości pracy z różnymi urządzeniami.

Oracle EPM (Hyperion)

Grupa Exorigo-UPOS od wielu lat jest partnerem firmy Oracle, posiadamy certyfikacje w zakresie wdrożeń aplikacji z pakietu Oracle EPM (Enterprise Performance Management). Pakiet ten wspiera firmy w kluczowych procesach zarządczych i w spełnianiu wymogów raportowych (takich jak raportowanie zarządcze, konsolidacja finansowa, sprawozdania statutowe i na giełdę w różnych standardach, planowanie i budżetowanie).


Kluczowe korzyści z wdrożenia Oracle EPM:

  • skrócenie czasu potrzebnego do przygotowania planów operacyjnych i budżetów na wszystkich poziomach,
  • redukcja niezliczonych arkuszy kalkulacyjnych i zastąpienie ich jednym, zintegrowanym rozwiązaniem budżetowo-planistycznym i kontrolingowym.


Pakiet Oracle EPM składa się następujących narzędzi:

  • Hyperion Financial Management (HFM)
    Konsolidacja finansowa, raportowanie w ujęciu statutowym oraz zarządczym.
  • Financial Data Quality Management (FDM)
    Automatyzacja raportowania z różnych systemów finansowych z mapowaniem kont zarządzanych przez biznes i mechanizmem zejścia do szczegółów (drill-through).
  • Hyperion Planning (HP)
    Planowanie i budżetowanie w przedsiębiorstwie oparte na wielowymiarowych strukturach. Obsługuje rozbudowane modele planistyczne i wspiera proces planistyczny w organizacji.
  • Oracle Business Intelligence (OBI)
    Pakiet do raportowania, analiz danych biznesowych oraz dashboardów menadżerskich.
  • Hyperion Essbase
    Wielowymiarowa i skalowalna baza danych do analiz i szybkiej kalkulacji danych.
  • Strategic Finance
    Wspiera tworzenie długoterminowych planów strategicznych.

System ERP (Oracle EBS)

Zintegrowany system klasy ERP pokrywający większość obszarów biznesowych przedsiębiorstwa

Elektroniczny obieg dokumentów (EDM)

Aplikacja służąca do zarządzania elektronicznym obiegiem dokumentów w firmie

System ERP (Oracle EBS)

Pakiet Oracle E-Business Suite R12 jest zintegrowanym systemem klasy ERP pokrywającym większość obszarów biznesowych przedsiębiorstwa. To najbardziej wszechstronny pakiet zintegrowanych globalnych aplikacji biznesowych, który oferuje:

  • kompletne, zintegrowane portfolio produktów do inteligentnej analizy danych,
  • najłatwiej przystosowalna platforma globalnej działalności,
  • najbardziej zorientowana na klientów strategia aplikacji.


Jedno „centrum sterowania” w całym przedsiębiorstwie. W maksymalnym wykorzystaniu zasobów firmy pomaga kompleksowe rozwiązanie do planowania zasobów przedsiębiorstwa (Enterprise Resource Planning – ERP), które pełni rolę „centrum sterowania” całej firmy. W tym „centrum sterowania” gromadzone są informacje o stanie prac realizowanych przez różne działy. 

Z tych informacji mogą korzystać różne jednostki organizacyjne przedsiębiorstwa. Informacje są uaktualniane w czasie rzeczywistym i dostępne dla wszystkich osób, które ich potrzebują. EBS jest systemem przeznaczonym dla średnich i dużych przedsiębiorstw, bardzo dobrze sprawdza się w firmach wielooddziałowych i międzynarodowych. Umożliwia prowadzenie ewidencji księgowej według różnych standardów: podatkowy, bilansowy, międzynarodowy (IFRS). Aplikacja Oracle EBS w wersji R12 wraz z tzw. Polską Lokalizacją posiada rekomendację Stowarzyszenia Księgowych. Z uzasadnienia decyzji przyznania certyfikatu wynika, że system w pełni umożliwia prowadzenie księgowości zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi dotyczącymi rachunkowości.

W wielu firmach i instytucjach nie są potrzebne wszystkie funkcje dostępne w typowym pakiecie ERP. Dlatego zazwyczaj takie pakiety są dostarczane w postaci modułowej. Doradzamy wdrożenie tylko niezbędnych modułów a później dodawanie następnych w miarę potrzeb.


Najczęściej wdrażane moduły z pakietu Oracle EBS to:

  • Finanse (OF): Księga Główna (GL), Zobowiązania (AP), Należności (AR), Zarządzanie Środkami Pieniężnymi (CM), Środki Trwałe (FA), e-TAX;
  • Kadry płace (HCM);
  • Zaopatrzenie (Zakupy);
  • Gospodarka magazynowa;
  • Sprzedaż;
  • Planowanie produkcji;
  • Zarzadzanie nieruchomościami;
  • Zarządzanie środkami (TCO).


Elektroniczny obieg dokumentów (EDM)

Zintegrowane rozwiązanie z zakresu elektronicznego obiegu dokumentów w firmie. Ułatwia efektywne zarządzanie procesami biznesowymi organizacji.

EDM (z ang. EDM – Electronic Document Management) to aplikacja służąca do zarządzania elektronicznym obiegiem dokumentów w firmie.

Swoją funkcjonalnością wspiera procesy wewnętrzne, od administracji poprzez finanse i controlling, aż do kadry zarządzającej.

Dzięki budowie modułowej EDM jest rozwiązaniem w pełni skalowalnym i dostosowującym się do wymagań zarówno administracyjnych, jak i biznesowych danej firmy.

Aplikacja EDM została stworzona z myślą o tych organizacjach, które poprzez zoptymalizowanie swoich procesów chcą postawić na oszczędność czasu i zasobów, a w efekcie na minimalizację swoich kosztów.

 

 

Moduły systemu EDM

  • eInvoice - moduł do obiegu i akceptacji faktur zakupowych;
  • ePurchase - pracowniczy portal służący do zamawiania materiałów, produktów i usługi, oraz ich elektronicznej akceptacji;
  • eContract - elektroniczne repozytorium wszelkich umów;
  • eExpense - pracowniczy portal typu “self service” służący rozliczeniu wszelkich kosztów, w tym delegacji i zaliczek;
  • eHoliday - moduł służący do zarządzania urlopami pracowników/zespołów;
  • eCapex - moduł do zarządzania wnioskami inwestycyjnymi.

Aplikacja EDM składa się z 6 zintegrowanych modułów. Każdy z nich jest w stanie pracować samodzielnie, jednak najlepsze efekty biznesowe uzyskuje się po wdrożeniu jak największej ich liczby.

eInvoice

Moduł eInvoice jest intuicyjnym rozwiązaniem, które może zautomatyzować każdy krok w procesowaniu faktury, począwszy od jej otrzymania, poprzez dekretację i akceptację, aż do momentu zaksięgowania wydatku w systemie ERP. Moduł ten może funkcjonować samodzielnie, ale dodatkowe korzyści mogą wyniknąć z jego integracji z modułem ePurchase.

Moduł eInvoice pozwala na przejście pełnego procesu poprzez:

  • skan i rejestrację nowej FV w aplikacji;
  • akceptację merytoryczną dokumentu;
  • akceptację biznesową dokumentu.
ePurchase

Moduł ePurchase służy do tworzenia, akceptowania i zarządzania zamówieniami zakupowymi. Wszystkie te procesy odbywają się elektronicznie. Opcjonalnie istnieje możliwość zaczytywania zewnętrznych zamówień w celu ich późniejszego łączenia z fakturami.

Moduł ePurchase zapewnia przejście całego procesu dzięki kolejnym etapom:

  • przygotowanie zamówienia;
  • akceptacja zakupu;
  • wysyłka zamówienia;
  • przyjęcie towaru/odbiór usługi.
eContract

Moduł eContract pozwala w przejrzysty i uporządkowany sposób zarządzać kontraktami od momentu ich podpisania, aż do archiwizacji. Jego szczególne zalety tkwią w jego dodatkowych funkcjonalnościach, gdzie na szczególną uwagę zasługują między innymi:

  • nadawanie uprawnień pracownikom do oglądania kontraktu;
  • wysyłanie e-mailowych przypomnień o zbliżającej się dacie wygaśnięcia kontraktu;
  • możliwość alokowania faktur do kontraktów – szczególnie przydatna funkcja podczas audytu, kiedy to pod dany kontrakt należy wyszukać wszystkie koszty i przychody;
  • dodawanie aneksów i ich wiązanie z danym kontraktem;
  • wyszukiwanie kontraktów.
eExpense

Moduł e-Expense jest portalem typu „self-service” przeznaczonym dla pracowników firmy. Służącym do rozliczania wszelkich kosztów poniesionych gotówką lub firmową kartą kredytową.

Korzyści wynikające z korzystania z tego modułu odczuwalne są przez trzy grupy użytkowników.

Korzyści dla pracowników:

  • dostęp online z dowolnej lokalizacji, rozliczanie się w dowolnym czasie (dostęp 24h);
  • automatyczna kalkulacja kosztów bazujących na przepisach i rozporządzeniach (np.: diety w podróży służbowej czy też kilometrówka) oraz regulaminach wewnętrznych (np.:diety firmowe);
  • powiadomienia e-mailowe o zmianie statusu danego rozliczenia.

Korzyści dla kierowników:

  • automatyczna weryfikacja zgodności z politykami korporacyjnymi w zakresie limitów akceptacji;
  • powiadomienia e-mailowe o nowych wydatkach oczekujących na akceptację;
  • akceptacja wniosków i dostęp do skanów z rozliczeń z dowolnej lokalizacji i o dowolnym czasie;
  • raporty wydatków z podziałem na pracownika lub centrum kosztowe.

Korzyści dla działu finansów:

  • raporty podsumowujące wydatki pracownicze;
  • kontrola nad rozliczeniami pracowniczymi i ich automatyczna dekretacja;
  • zwiększenie efektywności pracy działu księgowości.
eHoliday

Moduł eHoliday pozwala na zarządzanie planami urlopowymi w całej firmie.

Pracownik może złożyć wniosek urlopowy czy też sprawdzić przysługujący mu urlop. Wnioski urlopowe są akceptowane w aplikacji zgodnie z polityką firmową.

Powiadomienia o nowych wnioskach urlopowych kierownicy otrzymują w postaci e-maila zawierającego link do aplikacji. Pracownik zaś otrzymuje powiadomienie o jego zaakceptowaniu.

Oprócz urlopu wypoczynkowego w aplikacji można zgłosić każdą inna nieobecność pracownika (np.: urlop na żądanie, wychowawczy, chorobowy itp.).

eCapex

Moduł eCapex służy do zarządzania cyklem życia wniosków inwestycyjnych. Stanowi doskonałe narzędzie pracy dla działu kontrolingu i audytu w firmie.

Proces rozpoczyna się od przygotowania wniosku na nową inwestycję. Wnioskujący określa między innymi cel inwestycji, jej wartość, datę rozpoczęcia i zakończenia, harmonogram wydatków z nią związany, a także osobę koordynująca inwestycję.

Następnie wniosek ten jest przekierowywany do odpowiednich osób akceptujących. Akceptacja wniosków inwestycyjnych może odbywać się wielo-torowo i wielo-stopniowo.

Po zaakceptowaniu wniosku można wykorzystywać go jako bazę do wystawiania zamówienia na usługi i produkty, jak również przypisywać do niego faktury zakupu związane z realizacją danej inwestycji.

System śledzi stopień wykorzystania środków na wniosku, a także w dowolnym momencie pozwala obejrzeć szczegóły wraz z wszystkimi zamówieniami i fakturami do niego zadekretowanymi.

Zarządzanie nieruchomościami i infrastrukturą (ARCHIBUS)

System profesjonalnego zarządzania nieruchomościami własnymi, dzierżawionymi i przeznaczonymi pod wynajem, wraz z ewidencją dokumentów.

Centralne Repozytorium elektronicznej kopii paragonów (Centralne Repozytorium EJ)

Pozyskiwanie, gromadzenie i przetwarzanie w centralnym repozytorium archiwów dokumentów kasowych z jednostacyjnych drukarek fiskalnych. 

Zarządzanie nieruchomościami i infrastrukturą (ARCHIBUS)

Kompleksowe wspomaganie zarządzania procesami Property Management i Facility Management. System ARCHIBUS przeznaczony jest do zarządzania nieruchomościami, powierzchniami oraz infrastrukturą w obiektach różnej wielkości i przeznaczeniu. ARCHIBUS to system, który daje możliwość obsługiwania wszystkich aspektów związanych z profesjonalnym zarządzaniem nieruchomościami własnymi, dzierżawionymi i przeznaczonymi pod wynajem. Systematyzuje informacje o wszystkich nieruchomościach, budynkach, lokalach i umowach najmu (razem z ewidencją dokumentów) w przejrzystej hierarchicznej strukturze.

ARCHIBUS wspiera zarówno procesy Facility Management, jak i Property Management w zakresie obsługi nieruchomości, umów najmu, analizy przychodów i kosztów, zarządzania projektami, obsługi technicznej, przeglądów okresowych, service desk, jak i procesy związane z obsługą powierzchni biurowych, produkcyjnych czy przemysłowych w połączeniu z pracownikami, urządzeniami, wyposażeniem i instalacjami. System ARCHIBUS jest w pełni zintegrowany z programem AutoCAD, umożliwiając łączenie informacji z miejscem którego dotyczy. Dzięki temu można uzupełniać raporty o informację graficzną, a jednocześnie utrzymywać aktualność danych dotyczących podkładów AutoCAD. Exorigo-Upos jest autoryzowanym partnerem biznesowym ARCHIBUS Inc. www.archibus.com.

System ARCHIBUS jest aplikacją modułową, czyli spośród bogactwa funkcjonalności systemu wybieramy te funkcje, z których chcemy korzystać.

Podstawowe aplikacje w systemie ARCHIBUS to:

  • Zarządzanie portfolio nieruchomości (Real Estate Portfolio Management)
  • Zarządzanie powierzchniami (Space Planning & Management)
  • Obsługa techniczna (Building Operations)
  • Zarządzanie projektami (Project Management)
  • Zarządzanie wyposażeniem (Asset Management)
  • Środowisko i gotowość kryzysowa (Environmental & Risk Management)
  • Portal pracowniczy (Workplace Services)

Centralne Repozytorium elektronicznej kopii paragonów (Centralne Repozytorium EJ)

Zadaniem systemu Centralne Repozytorium EJ jest pozyskiwanie, gromadzenie i przetwarzanie w centralnym repozytorium archiwów dokumentów kasowych z jednostacyjnych drukarek fiskalnych.

Główne zalety rozwiązania:

  • Systematyczne i bezobsługowe zabezpieczanie danych zapisanych na kartach SD jednostacyjnych drukarek fiskalnych,
  • Natychmiastowy i bezpośredni dostęp z dowolnego miejsca w sieci handlowej, do wszystkich dokumentów kasowych w rozproszonych placówkach handlowych,
  • Monitorowanie wielkości wolnego miejsca na kartach SD jednostacyjnych drukarek fiskalnych,
  • Możliwość przetwarzania danych fiskalnych na potrzeby analityczno-raportowe.


Podstawowa funkcjonalność systemu:

  • Gromadzenie w Centralnym Repozytorium archiwów dokumentów kasowych z jednostacyjnych drukarek fiskalnych z rozproszonej sieci sklepów,
  • Przetwarzanie pozyskanych dokumentów kasowych na potrzeby analityczno – raportowe. Odtwarzanie zawartości kart SD drukarek jednostacyjnych na inne karty SD (np. w przypadku uszkodzenia karty SD w drukarce),
  • Wyszukiwanie dokumentów kasowych w Centralnym Repozytorium na podstawie kryteriów zdefiniowanych przez użytkownika oraz drukowanie kopii takich dokumentów,
  • Kontrola dostępu do systemu oraz funkcji systemu za pomocą mechanizmu uprawnień.

Centralne Zarządzanie Reklamami

Autorskie oprogramowanie Grupy Exorigo-Upos do scentralizowanego zarządzania prezentacji reklam i bannerów na stanowisku kasowym.

Business Intelligence dla sieci handlowej

Rozwiązanie klasy Business Intelligence skupiające wiedzę z zakresu zarządzania kluczowymi procesami biznesowymi w branży Retail.

Centralne Zarządzanie Reklamami

Centralne Zarządzanie Reklamami (CZR) to autorskie oprogramowanie Exorigo-Upos. Zadaniem systemu CZR jest scentralizowanie zarządzania wyświetlaniem bannerów i animacji na stanowiskach kasowych. Wyświetlanie materiałów reklamowych realizowane może być na PIN-padach z aplikacją płatniczą Grupy Exorigo-Upos lub dodatkowych monitorach podłączonych do kas.

Podstawowa funkcjonalność:

  • Zarządzanie harmonogramami prezentacji materiałów reklamowych z poziomu centrali sieci,
  • Wyświetlanie materiałów reklamowych w trybie ciągłym lub na żądanie: w momencie rozpoczęcia transakcji lub w momencie zakończenia transakcji w kasie,
  • Raportowanie liczby odtworzeń materiałów i czasu ich wyświetlania,
  • Raportowanie działania systemu (raporty statusów dostarczania materiałów na urządzenia),
  • Kontrola dostępu do systemu oraz funkcji systemu za pomocą mechanizmu uprawnień.

Główne zalety rozwiązania:

  • Możliwość dotarcia z przekazem marketingowym do klientów,
  • Możliwość odsprzedaży powierzchni reklamowych agencjom reklamowym lub producentom towarów i usług.

Business Intelligence dla sieci handlowej

Real Time Analyze (RTA) to rozwiązanie klasy Business Intelligence skupiające wiedzę z zakresu zarządzania kluczowymi procesami biznesowymi w branży Retail. System jest produktem Grupy Exorigo-Upos opartym o narzędzia z pakietu Oracle Business Intelligence.

Korzyści rozwiązania:

  • Zarząd firmy ma wgląd we wszystkie kluczowe informacje z każdego miejsca na świecie dzięki integracji systemu z urządzeniami mobilnymi, takimi jak Blackberry, MDA, Smartphone,
  • Dzięki stałemu dostępowi do przekrojowych analiz oraz mechanizmom proaktywnej kontroli, system jest inicjatorem szybkich reakcji wyprzedzania konkurencji tak, aby firma była zawsze o krok do przodu,
  • W oparciu o szeroki zakres oraz dużą ilość danych szczegółowych, system przygotowuje wiedzę pozwalającą na trafne i uzasadnione podejmowanie decyzji.
  • Dzięki wieloletniemu doświadczeniu Grupy Exorigo-Upos w branży Retail wdrożenie systemu Business Intelligence ogranicza się do parametryzacji rozwiązania, gdyż RTA zawiera zbiór dobrych praktyk do adaptacji w przedsiębiorstwie.
System RTA został zaprojektowany z myślą o łatwej integracji z dowolnymi źródłami danych. Zestawy algorytmów komponowania i dekompozycji danych dbają o ich spójność na każdym poziomie. Niezależne interfejsy zarządzane centralnie mogą być uruchamiane w dowolnych porach minimalizując okno czasowe potrzebne na przeliczenia dnia poprzedniego.

Licznik klientów

Autorska aplikacja umożliwiająca zbieranie informacji o liczbie klientów odwiedzających placówki handlowe.

Zarządzanie wagami i sprawdzarkami cen

Autorski system umożliwiający zarządzanie wagami i sprawdzarkami cen w placówce handlowej

Licznik klientów

Licznik klientów (Clients Counter) to autorska aplikacja Grupy Exorigo-Upos. System umożliwia zbieranie informacji o liczbie klientów odwiedzających placówki handlowe. Dane o liczbie klientów odwiedzających sklepy pomagają w optymalizowaniu kosztów pracy oraz wspomagają opracowywanie systemów motywacyjnych dla pracowników. System zliczania składa się z serwera oraz, w zależności od preferencji klienta, różnych modeli rejestratorów. Możliwa jest instalacja aplikacji do bieżącego podglądu zliczeń. Serwer umożliwia skonfigurowanie eksportu danych do zewnętrznych systemów raportujących, kadrowych itp.


Główne cechy rozwiązania:

  • obsługa wielu rejestratorów pozwala na dobranie sprzętu odpowiedniego do profilu prowadzonej działalności,
  • obsługa dowolnej liczby obiektów, system nie ma technicznych ograniczeń co do liczby obsługiwanych lokalizacji,
  • w jednym obiekcie można zainstalować dowolną liczbę rejestratorów klientów. Dzięki temu obsługiwane są również lokalizacje posiadające wiele wejść lub działów sprzedaży,
  • możliwość eksportowania danych do systemów zewnętrznych klienta,
  • podgląd stanu zliczeń możliwy bezpośrednio w obiekcie handlowym,

  • rozbudowane możliwości konfiguracyjne pozwalają m.in. na zliczanie klientów tylko w określonych godzinach, określenie częstotliwości zbierania oraz eksportowania danych,
  • niewielkie wymagania sprzętowo-aplikacyjne pozwalają na ekonomiczne wdrożenie systemu zliczania,
  • praca systemu oparta jest o sieć LAN/WAN, dzięki temu zapewniona jest stabilność oraz szybkość działania systemu.

Zarządzanie wagami i sprawdzarkami cen

System umożliwiający zarządzanie wagami i sprawdzarkami cen w placówce handlowej to autorskie rozwiązanie Grupy Exorigo-Upos

Za zarządzanie sprawdzarkami cen, wagami itp. w sklepie odpowiedzialny jest serwer, który na podstawie bieżących aktualizacji towarów, przekazuje te informacje automatycznie sprawdzarkom cen i wagom. Dzięki temu uzyskana jest jednolitość cen towarów na kasach, sprawdzarkach cen i wagach.


Główne cechy rozwiązania:

  • zmiana cen towarów na sprawdzarkach i synchronizacją z bazą towarową sklepu,
  • zmiana cen towarów na wagach sklepowych,
  • automatyczna aktualizacja cen (z krótkim opóźnieniem) na sprawdzarkach w przypadku zmiany ceny towaru,
  • bezobsługowa praca.

EuroKarta EFT

Autoryzacja i rozliczanie płatności kartami płatniczymi.

EuroKarta Lojalność (EuroKarta Loyalty)

Zaawansowany system lojalnościowy do budowania trwałych relacji z klientami

EuroKarta EFT

Zadaniem systemu EuroKarta EFT jest agregowanie zapytań autoryzacyjnych z urządzeń EFT POS (PIN pad / Terminal) i rozliczanie płatności kartami płatniczymi.


Funkcjonalność:

  • obsługa autoryzacji transakcji sprzedaży, zwrotów i wycofań autoryzacji,
  • obsługa autoryzacji transakcji kartami z paskiem magnetycznym, kartami mikroprocesorowymi i kartami bezstykowymi,
  • obsługa automatycznego rozliczania transakcji w systemach akceptantów,
  • realizacja usługi Cashback (wypłata gotówki na kasach),
  • realizacja usługi DCC (płatności w walucie wystawcy karty),
  • obsługa Commerial Code (obsługa sprzedaży ratalnej),
  • wydruk potwierdzenia płatności na drukarce fiskalnej (PIN pad) lub terminalu,
  • raportowanie płatności w sklepach i w centrali sieci.

Główne zalety rozwiązania:

  • integracja z aplikacją sprzedaży np. EuroPOS eliminująca możliwość błędów kasjera,
  • zbiorcze raporty płatności kartami płatniczymi dla sklepu i całej sieci sprzedaży,
  • współpraca z dużą gamą urządzeń płatniczych – czytniki kart, PIN pady i terminale,
  • zgodność z wymogami akceptantów potwierdzona certyfikatami eService, Elavon, Bank Pekao, First Data Polska, SIX Payment Services i Credit Agricole,
  • obsługa wielu akceptantów przez jeden serwer autoryzacyjny (uruchomienie wszystkich funkcjonalności wspieranych przez w/w akceptantów),
  • zgodność z wymaganiami bezpieczeństwa przetwarzania transakcji kartowych (PCI PA-DSS), elastyczność i skalowalność,
  • skrócenie procesu wdrożenia PCI DSS w środowisku klienta (EuroKarta EFT zgodna z wymaganiami PA-DSS, przyśpiesza proces certyfikacji PCI DSS).

EuroKarta Lojalność (EuroKarta Loyalty)

Rozwiązanie EuroKarta Loyalty to zaawansowany system lojalnościowy pozwalający na efektywne budowanie trwałych relacji z klientami. Podstawowym celem programu lojalnościowego jest budowanie pozytywnych relacji pomiędzy klientami a przedsiębiorstwem. Pozytywne relacje z klientami przekładają się na zwiększoną częstotliwość wizyt, zwiększone obroty. Równocześnie system lojalnościowy jest mechanizmem gromadzącym dane o klientach, co pozwala na ciągłe poprawianie i dopasowanie oferty do potrzeb klientów.
 

Funkcjonalność:

System lojalnościowy pozwala na realizację wyżej wymienionych celów za pomocą:

  • realizacji promocji punktowych,
  • realizacji promocji udzielających rabat na podstawie spełnienia określonych warunków w zależności od klienta (przynależności do określonego segmentu), różnicowanie wielkości, częstotliwości i sposobu udzielania zniżek i przyznawania punktów.
  • możliwa integracja z zewnętrznymi systemami lojalnościowymi np. Payback.
  • możliwa integracja z innymi modułami, co pozwoli na wiązanie funkcjonalności obu systemów (bony, promocje itp.).

Na bazie prac nad systemem lojalnościowym powstało kilka systemów pozwalających na poprawienie relacji z klientami i pracownikami:

  • EuroKarta CDC (Customer Discount Card) - karta rabatowa, realizacja rabatów dla klientów, karta rabatowa z identyfikacją użytkownika.
  • EuroKarta EDC (Employee Discount Card) - karta pracownicza, realizacja rabatów dla pracowników w oparciu o system limitów (grupowo lub indywidualnie). Limit jest odnawialny z możliwością przenoszenia niewykorzystanej kwoty na kolejne okresy rozliczeniowe.
  • EuroKarta DGC (Digital Gift Card) – elektroniczna portmonetka, realizacja funkcji elektronicznego portfela, w którym użytkownik deponuje środki, za które może dokonać zakupów w sklepie.
  • EuroKarta DDC (Digital Discount Card) - promocyjna, anonimowa karta rabatowa z ograniczeniem limitu rabatu. Wydawana potencjalnym klientom przed rozpoczęciem akcji marketingowej, upoważnia do uzyskania rabatu do określonej kwoty limitu.

Zalety rozwiązania:

  • ergonomia obsługi,
  • pełna integracja z systemem kasowym EuroPOS, brak dodatkowych urządzeń,
  • szerokie możliwości definiowania promocji z wykorzystaniem systemu promocyjnego,
  • raportowanie,
  • historię transakcji,
  • udzielenie rabatu jest poprzedzone autoryzacją w systemie centralnym,
  • online-owa kontrola wysokości przyznanych limitów,
  • możliwość natychmiastowej blokady wstrzymania działania karty (zagubienie, kradzież).

Zarządzanie danymi podstawowymi (EuroMDM)

EuroMDM to rozwiązanie Grupy Exorigo-Upos, które wspiera proces zarządzania danymi podstawowymi organizacji handlowej.

Obsługa programów lojalnościowych (Euro CRM)

Autorski system Grupy Exorigo-Upos do obsługi programów lojalnościowych

Zarządzanie danymi podstawowymi (EuroMDM)

Euro Master Data Management (Euro MDM) to rozwiązanie Grupy Exorigo-Upos, które wspiera proces zarządzania danymi podstawowymi organizacji handlowej. System Euro MDM pomaga utrzymywać i zarządzać kluczowymi danymi z punktu widzenia procesów biznesowych.


Na jakość danych podstawowych w systemie Euro MDM składają się:

  • bezpieczeństwo dostępu do danych (system posiada rozbudowany mechanizm autoryzacji oparty na rolach),
  • kontrola danych wprowadzanych do systemu oparta o wytyczone reguły biznesowe,
  • wieloetapowa weryfikacja danych od strony merytorycznej i technicznej przy zastosowaniu weryfikacji danych w zdefiniowanych krokach procesu workflow,
  • bieżąca weryfikacja kluczowych danych za pośrednictwem modułów raportowania,
  • eliminacja procesu manualnej kontroli danych, związanej ze sprawdzaniem poprawności wprowadzonych danych.



Korzyści rozwiązania:

  • strategiczne i kompletne zarządzanie danymi podstawowymi z jednego miejsca,
  • integracja i publikacja danych do wszystkich kluczowych systemów biorących udział w procesach biznesowych organizacji,
  • optymalizacja kosztów związana z efektywnością zarządzania danymi i skróceniem czasu przeznaczonego na obsługę zarządzania danymi od strony użytkownika aplikacji,
  • minimalizacja ryzyka, oparta na zwiększeniu bezpieczeństwa dostępu do danych i procesów związanych z rozbudową i przebudową istniejących systemów w organizacji.



Funkcjonalność:
Wybrane możliwości parametryzacji danych w systemie Euro MDM:

  • użytkownicy systemu,
  • administratorzy danych (parametryzacja dostępu, słowników danych, struktury towarowej),
  • użytkownicy zespołu wprowadzania danych,
  • użytkownicy merytoryczni biorący udział w akceptacji danych na poszczególnych etapach procesu worklfow,
  • dostawcy (podmioty biorące udział w procesie zaopatrzenia). W systemie istnieje możliwość zdefiniowania podrzędności pomiędzy dostawcami,
  • hierarchiczna struktura towarowa,
  • atrybuty słownikowe z opcją autouzupełniania,
  • zróżnicowane poziomy wymagalności danych,
  • atrybuty wymagalne przy dodawaniu produktów/modyfikacji,
  • atrybuty wymagalne warunkowo – przy zakładaniu produktu nie trzeba ich uzupełniać. Przy kolejnej edycji oznaczane są jako wymagalne do wprowadzenia,
  • pola słownikowe umożliwiające dodawanie danych w sposób dynamiczny.

Obsługa programów lojalnościowych (Euro CRM)

Autorski system Grupy Exorigo-Upos Euro CRM przeznaczony jest do obsługi programów lojalnościowych. Euro CRM to narzędzie dopasowane do specyfiki handlu detalicznego, które pozwala niewielkiemu zespołowi zarządzać relacjami z praktycznie nieograniczoną liczbą klientów, dostarczając im spersonalizowany przekaz i produkt dostosowany do indywidualnych potrzeb. Euro CRM obsługuje programy lojalnościowe pojedynczej sieci detalicznej jak również programy wielopartnerskie, które obsługują grupę podmiotów oraz rozliczają się wzajemnie z naliczonych punktów i zrealizowanych nagród. Rozwiązanie Euro CRM obsługuje zarówno sprzedaż prowadzoną w placówkach handlu tradycyjnego jak i poprzez internet. Euro CRM jest systemem otwartym na integrację z dowolnym systemem kasowym.

Funkcjonalność rozwiązania:

  • intuicyjna i prosta obsługa,
  • zarządzanie wielokanałowym programem lojalnościowym,
  • bezpieczny dostęp do własnych danych uczestników programu,
  • rozbudowane typy promocji,
  • elastyczne dopasowanie do wymagań użytkowników,
  • wydajny i skalowalny mechanizm promocji i lojalności obsługujący transakcje w czasie rzeczywistym jak i w trybie wsadowym,
  • obsługa i zarządzanie wielokanałowym klientem,
  • wsparcie call center programu lojalnościowego,
  • różnorodne formy nagradzania klientów,
  • elastyczne metody redempcji punktów,
  • obsługa zwrotów i sytuacji nietypowych,
  • prekonfigurowany portal www programu lojalnościowego,
  • integracja z systemami analitycznymi,
  • personalizacja i monitoring komunikacji z klientami.

Zarządzanie magazynem (Euro Global Stock)

Autorskie oprogramowanie Grupy Exorigo-Upos do zarządzania magazynem

EuroPOS GASTRO SYSTEM

EuroPOS System Gastro to autorskie rozwiązanie Grupy Exorigo‑Upos, które zapewnia obsługę procesu zapłaty za posiłki

Zarządzanie magazynem (Euro Global Stock)

Euro Global Stock to autorskie oprogramowanie Grupy Exorigo-Upos do zarządzania magazynem, w szczególności do zarządzania dostawami i rozchodem.

Podstawowe funkcje realizowane przez EGS:

  • Obsługa: magazynu (towarów), cenników, rozmiarów, zestawów, opakowań, kodów kreskowych wagowych, historii zmian.
  • Inwentaryzacja: ceny zakupu, ceny sprzedaży, na bieżący dzień, całościowa, częściowa, dokumenty inwentaryzacyjne.
  • Zamówienia
  • Kartoteka kontrahentów
  • Przeceny
  • Raportowanie:  historia zmian cen detalicznych, historia dostaw, historia obrotu magazynowego, historia zamówień.

EuroPOS GASTRO SYSTEM

EuroPOS System Gastro to autorskie rozwiązanie Grupy Exorigo‑Upos, które zapewnia obsługę procesu zapłaty za posiłki w stołówce pracowniczej za pomocą przedpłaconej karty dostępowej. Sprzedaż posiłków jest prowadzona w aplikacji EuroPOS R5 – specjalnej wersji EuroPOS przygotowanej do obsługi stanowisk gastronomicznych. 

Płatność za posiłki może odbywać się z wykorzystaniem karty dostępowej do pomieszczeń biurowych. Można na niej zaprogramować dane dotyczące dostępnego kredytu i jego wykorzystania w stołówce pracowniczej. Każdy z pracowników może mieć możliwość dokonania zasilenia karty w specjalnie przeznaczonym do tego celu wpłatomacie oraz przy kasie.

W ramach rozwiązania obsługującego płatności za posiłki Exorigo-Upos dostarcza całą infrastrukturę sprzętową jak i również niezbędne oprogramowanie (właściwe aplikacje).

Centralne Zarządzanie Promocjami (Euro CZP)

System wspierający proces zarządzania definiowaniem różnego rodzaju strategii promocyjnych

Zarządzanie sieciowym łańcuchem dostaw (Euro SCM)

Pakiet modułów autorskiego systemu Grupy Exorigo-Upos do zarządzania sieciowym łańcuchem dostaw

Centralne Zarządzanie Promocjami (Euro CZP)

System Centralne Zarządzanie Promocjami (Euro CZP) wspiera proces zarządzania definiowaniem różnego rodzaju strategii promocyjnych.

Główne zalety rozwiązania:

  • centralna administracja i definiowanie promocji w ramach całej sieci sklepów,
  • automatyczna synchronizacja definicji promocji z systemem kasowym,
  • łatwy podział definicji i rozróżnianie promocji np. z podziałem na regiony, typy sklepów itp.,
  • kontrola zakładanych promocji i zabezpieczenie przed niezaplanowanym udzielaniem zniżek (założenie kliku promocji na ten sam towar i w konsekwencji wielokrotne rabatowanie),
  • duża uniwersalność, możliwość definiowania wielu typów promocji,
  • raportowanie wprowadzanych zmian i ich kontrola.

Funkcjonalność

Udzielanie zniżek uzależnione od wielu czynników:

  • kwoty zakupu,
  • użycia kodu karty, kuponu, vouchera itp.,
  • zakupu konkretnych towarów w konkretnej ilości,
  • udzielanie zniżek towarów, grup towarowych, 
koszyków towarów z obsługą zamienników itp.
  • udzielenie nagrody w formie wydruku kuponu, vouchera,
  • użycie konkretnej płatności,
  • przynależność do określonego segmentu klientów.

Przykłady możliwych strategii promocyjnych:

PRICE CUT
Standardowa akcja obniżania cen w stosunku do cen normalnych.
Przykład: obniżenie ceny towaru o 20%


BOGOF („buy one get one free”)
Promocja typu „kup X sztuk danego produktu, Y sztuk dostaniesz gratis.
Przykład: kup 3 sztuki towaru w cenie 2

LINKSAVER
Promocja typu „kup X sztuk danego produktu, na kolejną sztukę towaru dostaniesz rabat”.
Przykład: kup Fante, Colę i Mirindę, a wodę mineralną kupisz o 5 zł (20%) taniej.


TICKET OFF
np.: 10 % zniżki w środę dla wszystkich klientów lub dla klientów lojalnościowych

MULTISAVER
Promocja typu „skomponuj dowolny (według własnego uznania) zestaw X sztuk danego towaru i zapłać za to Y zł” (kup 5 t-shirtów za x zł lub skomponuj zestaw naczyń a sztućce dostaniesz gratis).
Przykład: kup dwa DOWOLNE towary z koszyka: fanta, cola i mirinda a wodę mineralną kupisz o 5 zł (20%) taniej.


CATEGORY OFF
Obniżka na całą kategorią towarów.
Przykład: „w każdy czwartek pieczywo 10% taniej” lub „w marcu narty 25% taniej” lub obniżamy o 20% ceny nart na wiosnę (promocja sezonowa).

KUPONOWE
Promocja typu „wytnij kupon z naszej gazetki reklamowej i okaż go w kasie. Kupon ten daje Ci zniżkę X% na dany produkt lub Y zł na dany produkt”.
Przykład: zabawki z kuponem 10% taniej.

Zarządzanie sieciowym łańcuchem dostaw (Euro SCM)

Euro SCM to pakiet modułów autorskiego systemu Grupy Exorigo-Upos do zarządzania sieciowym łańcuchem dostaw. Jest to aplikacja przeznaczona dla firm z sektora handlu detalicznego sprawdzająca się w dużych, międzynarodowych korporacjach prowadzących rozbudowaną logistykę zakupów i sieć dystrybucji. Międzynarodowe sieci handlowe kupujące globalnie towar, wymagają precyzyjnej kontroli nad procesem definiowania i zarządzania produktem, zamówienia i dostarczenia do punktu docelowego jak również uzupełnienia towaru w magazynie lub sklepie. Mniejsze sieci mogą również uzyskać korzyści poprzez zastosowanie najlepszych praktyk i uporządkowanie oraz kontrolę nad swoimi kluczowymi procesami.

Pakiet składa się z trzech modułów:

  • Euro MDM - zarządzanie danymi podstawowymi produktów od prostego artykułu po złożony model wraz ze strukturą wg np. rozmiarów oraz zestawami (kilka produktów sprzedawanych jako jeden artykuł).
  • Euro POM - obsługa procesu zamówień i całego łańcucha dostaw od kontraktu handlowego, przez wszystkie etapy zamówienia, po kontrolę dostawy towaru do miejsca przeznaczenia.
  • Euro MSR - uzupełniania towaru w sieci, zarówno w magazynach jak i punktach sprzedaży detalicznej.

Korzyści rozwiązania:

Zestaw aplikacji Euro SCM pozwala na kompleksowe zarzadzanie najważniejszym elementem handlu detalicznego jakim jest towar oraz proces jego zakupu i dystrybucji. Dzięki wdrożeniu systemu w jednym miejscu kontrolowana jest baza towarowa i stąd publikowane są informacje dla pozostałych systemów i innych procesów biznesowych. Optymalizacja, automatyzacja oraz wzmocnienie jakości gromadzenia i zarządzania całym cyklem życia produktu pozwala osiągnąć wymierne korzyści finansowe zapewniając właściwy towar we właściwym miejscu po właściwej cenie.  Zarządzanie sieciowym łańcuchem dostaw jest dedykowane zarówno dla międzynarodowych sieci handlowych, które kupują towar  globalnie i wymagają precyzyjnej kontroli nad procesem definiowania i zarządzania produktem, zamówieniami i dostarczeniem do punktu docelowego, jak również uzupełnieniem towaru w magazynie lub sklepie. Rozwiązanie to dedykowane jest również dla mniejszych sieci handlowych, które mogą uzyskać korzyści poprzez zastosowanie najlepszych praktyk i uporządkowanie oraz kontrolę nad swoimi kluczowymi procesami.

Intranet

Wdrożenie i kastomizacja systemu Intranet umożliwi stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji wewnątrz firmy.

Aplikacje mobilne

Projektujemy i tworzymy aplikacje mobilne dostosowane do potrzeb naszych Klientów w technologiach IOS i Android

Intranet

Wdrożenie i kastomizacja systemu Intranet umożliwi stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji wewnątrz firmy, w oparciu o zestaw narzędzi umożliwiających dostęp do nich z poziomu przeglądarki, dostepny jedynie na pracowników danej firmy.

Wdrażany przez Exorigo-Upos Intranet ma wiele korzyści i jest narzędziem przeznaczonym dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jego szeroka funkcjonalność jest najbardziej odpowiednia dla firm o rozproszonej strukturze. Tworzy ona centralę informacji i ujednolicony system komunikacji dla firm z oddziałami, niekiedy położonymi w odległych od siebie lokalizacjach.

Aplikacje mobilne

Projektujemy i tworzymy aplikacje mobilne dostosowane do potrzeb naszych Klientów w technologiach IOS i Android. Piszemy je w natywnej technologii tych systemów, co przekłada się na wysoką wydajność, niezawodność oraz pozytywne doświadczenie użytkowników. Mamy doświadczony zespół, który świadczy usługi wysokiej jakości oraz kompleksową obsługę w zakresie aplikacji mobilnych. Oferujemy nieszablonowe rozwiązania i krótki czas realizacji projektów.


Zalety aplikacji mobilnych:

  • Wzrost potencjału nowych klientów, którzy szukają usług i produktów z wykorzystaniem smartfonów,
  • Aplikacje mobilne mogą pełnić ,
  • Dzięki zaawansowanej funkcjonalności aplikacje marketingowe i promocyjne,
  • Pozwalają , zbierając bezpośredni feedback od jej użytkowników,
  • Dają możliwość i pozwalają zarządzać komunikacją z nimi,
  • Usprawniają komunikację dzięki stałemu dostępowi do danych i możliwość wymiany informacji w dowolnym miejscu i porze.

System ServiceDesk

System ServiceDesk to system kompleksowego wsparcia usług IT wraz z rozbudowanym modułem zarządzania zgłoszeniami.

System ServiceDesk

System ServiceDesk to system kompleksowego wsparcia usług IT wraz z rozbudowanym modułem zarządzania zgłoszeniami. Oparty został o dobre praktyki ITIL i uwzględnia Incident & Problem Management, Knowledge Management, CMDB & Asset Management, oraz Service Catalog. System SD to autorskie rozwiązanie Exorigo-Upos, które posiada strukturę modułową prezentowaną w postaci zakładek:

  • Moduł HOME – w prosty i przejrzysty sposób prezentuje podstawowe dane na temat ilości zgłoszeń, zadań oraz urządzeń z jakimi dany użytkownik jest powiązany (posortowane według Workgroup i lokalizacji).

  • Moduł TICKETS – służy do rejestracji, realizacji oraz obsługi administracyjnej zgłoszeń. Rejestracja może odbywać się również na podstawie wcześniej zdefiniowanych szablonów. Każde zgłoszenie posiada rozbudowaną strukturę pól, które w przejrzysty sposób odnoszą się do wcześniej zdefiniowanych parametrów i danych takich jak: lokalizacje, użytkownicy, projekty, katalog usług SLA oraz wiele innych. W ramach realizacji usług w module możliwe jest wykonywanie ruchów sprzętowych oraz raportowanie zużycia części. Moduł zgłoszeń ściśle powiązany jest z dodatkowymi modułami służącymi do raportowania prac i napraw:

    • Moduł TASK – zaprojektowany do celów rozliczania i raportowania prac serwisantów głównie realizowanych w ramach zleceń on-site, moduł wykorzystywany jest również przy raportowaniu zadań zespołów projektowych lub zespołów wsparcia zdalnego.

    • Moduł RR (Repair Request) – za pomocą tego modułu realizowane są naprawy warsztatowe LAB. Umożliwia on przygotowanie wycen i prezentowanie ich klientom (klient po otrzymaniu wyceny mailowo może klikając w link dokonać akceptacji na naprawę).

    • Moduł SERVICE CATALOGUES – umożliwia skonfigurowanie parametrów usług SLA do automatycznego wyliczania czasu reakcji czy rozwiązania, czasu dostępności usług oraz czasu pracy obiektów.

    • Moduł PROBLEMS – służy do agregacji i raportowania zgłoszeń Tickets w ramach Problem Management.


Konfiguracja systemu ściśle związana jest z bazami danych, które również prezentowane są jako zakładki modułowe:

  • Baza LOCATION – jest miejscem gdzie można budować bazę lokalizacji, każda lokalizacja musi być przypisana do klienta. Baza umożliwia nadanie dodatkowych parametrów takich jak np. godziny pracy, przypisane biuro serwisowe lub firmę serwisową, odległość od najbliższego biura serwisowego, MPK oraz wiele innych.

  • Baza CMDB – po wprowadzeniu danych urządzeń możliwe jest wykonywanie i raportowanie ruchów sprzętowych w ramach zleceń oraz raportowanie napraw realizowanych w LAB w ramach RR. Każde urządzenie może posiadać różne statusy np. In Stock, In Repair, Allocated itp.

  • jako bazy pomocnicze służą:

    • Baza CLIENTS – zawiera podstawowe dane na temat klientów (z możliwością budowania hierarchii) przypisując np. podległe spółki (tzw. Child Client) do nadrzędnej (tzw. Parent Client).

    • Baza USERS – zawiera dane użytkowników, osób zgłaszających zlecenia, umożliwia nadawania uprawnień i dostępów do odpowiednich modułów oraz ograniczenie ich np. do konkretnego klienta i jego danych.

    • Baza MID oraz TID dla usług terminalowych.

    • Baza WORKGROUPS – zawiera dane na temat „kolejek” i użytkowników do nich przypisanych.

    • Oraz wiele innych definiowanych przez użytkownika służących do celów raportowania parametrów zgłoszeń np. CI Category, Projekt(MPK), Service, Service Performance itp.

System został zaprojektowany w taki sposób aby przebieg pracy Workflow i obsługa zleceń realizowana była na kolejkach Workgroups oraz oparty był o statusy zgłoszeń Pending, In Progress, Suspended, Resolved, Completed, Closed. Dzięki takiej konfiguracji w sposób czytelny można śledzić realizację zleceń a w razie konieczności interweniować, eskalować czy przyspieszać działania.


System posiada rozbudowany moduł raportowania. Wszelkie dane zawarte w ramach powyższych modułów oraz baz można swobodnie raportować do plików XLS. W ramach modułu raportowania możliwy jest wybór, z którego modułu dane mają być pobierane oraz w jakiej strukturze kolumn będą raportowane. Możliwe jest również powiązanie raportów i pobieranie danych z różnych modułów czy baz, oraz możliwa jest ich agregacja do jednego pliku o zdefiniowanej strukturze. System przystosowany jest do integracji z innymi systemami, aplikacjami i bazami. Umożliwia automatyczną rejestrację danych z maili czy poprzez WEBAPI, WEBSERVICES. System działa również na aplikacjach mobilnych. W obecnej wersji aplikacja umożliwia podstawowe raportowanie zrealizowanych prac on-site.