fakturomat

Wiadomości

Poznaj nasz nowy omnichannel z perspektywy 360


Prezentujemy naszą nową stronę Exorigo360

Na stronie znajdą Państwo wachlarz technologicznych rozwiązań,

które oferujemy dla sektora retail: E-commerce, Mobile, Programy Lojalnościowe,

Bezpieczeństwo & Płatności, Outsourcing, Business Intelligence, WMS, ERP, POS,

PIM, eMarketing, VCM, Design Marki & User Experience.

W pełni optymalizujemy nasze usługi, stosując się do potrzeb naszych klientów.

Zaufali nam liderzy ze wszystkich sektorów rynku, którym towarzyszymy na ścieżce rozwoju więcej....

konferencja ARCHIBUS Nexus2017

W zeszłym tygodniu, w Waszyngtonie odbyła się coroczna konferencja

dla partnerów i klientów systemu ARCHIBUS Nexus2017.

Reprezentantka Exorigo-Upos zaprezentowała w sekcji Lightening Talks

prezentację na temat „Mobile is the new black”.

Konferencja organizowana jest przez Archibus Inc. lidera na rynku systemów EAM, IWMS, CAFM,

dostawcy oprogramowania do zarządzania wszelkimi kwestiami związanymi z zarządzaniem nieruchomościami,

takimi jak; zarządzanie powierzchniami, stanowiskami pracy, rezerwacją sal, infrastrukturąi środkami trwałymi,

przeglądami okresowymi, zgłoszeniami bieżącymi, projektami.

Podczas wydarzenia omawiano nowe funkcjonalności systemu, trendy na rynku oraz zaprezentowano ciekwe przykłady wdrożeń z wykorzystaniem systemu ARCHIBUS dla różnych sektorów.

Więcej informacji na temat rozwiązania ARCHIBUS
 

Nowa lokalizacja warszawskiego magazynu

Pragnąc zachować jakość usług serwisowo-magazynowych na najwyższym poziomie, informujemy iż powiększamy powierzchnię magazynową, co wiąże się ze zmianą lokalizacji naszego warszawskiego magazynu.

Z dniem 14 listopada 2016 (poniedziałek) warszawki magazyn Exorigo-Upos przeniesiony zostanie do nowej lokalizacji, do budynku znajdującego się ok 300 metrów dalej, przy tej samej ulicy.

Nowa lokalizacja magazynu:

Exorigo-Upos Sp. z o.o. ‘Magazyn Warszawa’

ul. Kolejowa 21

01-217 Warszawa

Aplikacje mobilne w logistyce

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom stale rozwijających się technologii, dla naszych Klientów projektujemy i tworzymy aplikacje mobilne, z których obecnie korzysta się nie tylko w życiu prywatnym ale również i w biznesie, niemal w każdej z branży.

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Non stop on line opisującym możliwości i wykorzystanie aplikacji mobilnych w branży logistycznej, w którym między innymi nasz ekspert opowiada o tych rozwiązaniach i ich zastosowaniu w logistyce. Artykuł został opublikowany w ostatnim numerze magazynu Top Logistyk 3/2016 oraz na portalu logistyczny.com.

Drużyna Exorigo-Upos wzięła udział w IV edycji Biegu Firmowego 2016

W sobotę 11 czerwca w parku w Powsinie, w Warszawie nasza drużyna w składzie: Kasia, Marcin, Krzysztof, Piotr wzięła udział w Biegu Firmowym 2016. Bieg Firmowy jest to fantastyczna

impreza, która łączy w sobie nie tylko aktywność fizyczną, integrację i współpracę w ramach firm ale również poprzez działania charytatywne propaguje pomoc dzieciom chorym i niepełnosprawnym.

Udział naszej drużyny w biegu zakończył się pełnym sukcesem, zajęliśmy 71 miejsce na 248

ekip w klasyfikacji drużyn mieszanych. Uczestnicy mieli do pokonania po 4,4 km w 5 osobowej sztafecie. Pogoda dopisała co zaowocowało wysoką frekwencją zarówno samych biegnących

jak i kibiców. Zachęcamy do odwiedzenia strony wydarzenia  Bieg Firmowy 2016 i zapoznania się z informacjami o samym biegu i jego idei.

Zmiany w Radzie Nadzorczej Grupy Exorigo-Upos S.A.

Informujemy, iż z dniem 14 czerwca 2016 roku zaszły zmiany w składzie Rady Nadzorczej Grupy Exorigo-Upos S.A. Do Rady Nadzorczej Emitenta powołani

zostali Pan Andrzej Ziemiński oraz Pan Marcin Sadlej. Więcej informacji o nowych Członkach Rady Nadzorczej na stronie: http://www.exorigo-upos.pl/relacje-inwestorskie/organy-spolki.html

ARCHIBUS Application Excellence Award

Uzyskaliśmy nagrodę od producenta oprogramowania do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa TIFM ARCHIBUS za wkład w rozwój systemu
oraz dostosowanie go do wymagań polskiego rynku.
Nagrody zostały wręczone podczas corocznej konferencji partnerów i klientów ARCHIBUS „Nexus” w San Diego.


Nagrody dedykowane są dla partnerów, którzy prezentują innowacyjne aplikacje lub funkcjonalności zgodnie z oczekiwaniami rynku. Nagrodzone firmy mogą być postrzegane jako wizjonerzy oprogramowania, którzy gotowi są pracować nad rozwiązaniami dla klientów poza schematami, dodając wartościowe funkcjonalności.


ARCHIBUS to rozwiązanie do kompleksowego wspomagania zarządzania zasobami przedsiębiorstwa oraz procesami Property Management i Facility Management. System ten przeznaczony jest do zarządzania nieruchomościami, powierzchniami oraz infrastrukturą w obiektach różnej wielkości i przeznaczeniu oraz daje możliwość obsługiwania wszystkich aspektów związanych z profesjonalnym zarządzaniem nieruchomościami własnymi, dzierżawionymi i przeznaczonymi pod wynajem.

Certyfikat PCI DSS

Z przyjemnością informujemy, że zakończyliśmy projekt wdrożenia procedur i certyfikacji naszej firmy w ramach standardu PCI DSS Service Provider Level 1. Po zakończonym sukcesem audycie otrzymaliśmy ważny dla nas certyfikat w zakresie zgodności z wymaganiami PCI DSS.


PCI DSS to norma bezpieczeństwa, która powstała, aby zapewnić wysoki i spójny poziom bezpieczeństwa we wszystkich środowiskach,
w których przetwarzane są dane posiadaczy kart płatniczych.

Sam projekt wdrożenia PCI DSS Service Provider został uruchomiony
w 2014 wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, którzy chcieli osiągnąć zgodność w ramach standardu PCI DSS.

Wdrożenie PCI DSS w naszej firmie jako Service Provider Level 1, pozwala zmniejszyć zakres audytu środowiska kartowego danego klienta,
poprzez zastosowanie certyfikowanego oprogramowania (EuroKarta EFT)
oraz zaudytowanego Data Center z certyfikatem PCI DSS, co finalnie
przekłada się na korzyści finansowe podczas wdrożenia PCI DSS w
sieciach merchanta.

Nowa kompetencja Microsoft Silver Cloud Platform

Jako certyfikowany partner Microsoft uzyskaliśmy w ostatnim czasie nową kompetencję w obszarze Cloud Platform na poziomie Silver. Otrzymanie tej kompetencji wiąże się z wdrożeniami produktów i usług oferowanych w chmurze, na bazie rozwiązań Microsoft Azure. Otrzymana kompetencja potwierdza naszą wiedzę i doświadczenie w obszarze rozwiązań Microsoft Cloud Platform.

Radosnych Świąt Wielkanocnych

W imieniu Zarządu i Pracowników Exorigo-Upos życzymy Państwu,
aby radość Wielkanocy była z Wami przez cały rok,
wypełniając tchnieniem wiosny każdą chwilę codziennego życia i
pracy zawodowej.

Nowy Prezes Zarządu Exorigo-Upos Sp. z.o.o.

Informujemy, iż ​w​ dni​u 01.03.2016 pan Mariusz Nowak został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu Exorigo-Upos Sp. z o.o.

Pan Mariusz Nowak na stanowisku Prezesa Zarządu Exorigo-Upos Sp. z o.o  będzie odpowiadał między innymi za strategię produktową, rozwój przedsiębiorstwa i wzrost wartości Grupy Exorigo-Upos. Pan Mariusz Nowak jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej. Poprzednio związany był z firmą Infovide, potem Infovide-Matrix, gdzie pełnił kolejno funkcję: Dyrektora GK Smart Enterprise Solutions, Dyrektora GK Business Transformation Services, następnie Partnera odpowiedzialnego za sektor bankowości i ubezpieczeń, a od 2013 roku również

funkcję Członka Zarządu Infovide-Matrix S.A. pan Mariusz Nowak był także Przewodniczącym Rady Nadzorczej CTPartners SA. oraz Członkiem Zarządu w DahliaMatic.

Exorigo-Upos uruchomiło e-sklep dla Mennicy Gdańskiej

W lutym Exorigo-Upos zrealizowało kompleksowy projekt e-commerce dla Mennicy Gdańskiej – firmy, która swoją działalnością nawiązuje
do menniczych tradycji Gdańska. Główną ofertę sklepu stanowią: monety polskie, zagraniczne, bulionowe, a także katalogi i akcesoria numizmatyczne. Współpraca objęła zaprojektowanie oraz wdrożenie projektu zbudowanego w oparciu o rozwiązanie Prestashop w technologii responsywnej z wieloma customowymi rozwiązaniami. 
Na szczególną uwagę zasługuje opracowany razem z klientem zaawansowany system filtrowania produktów. Serwis umożliwia szybki i wygodny zakup monet i akcesoriów.

Zapraszamy do odwiedzenia sklepu: http://mennica-gdanska.pl/

Płatny program stażowy

Poszukujemy studentów bądź absolwentów wydziału informatyki, elektroniki oraz pokrewnych kierunków technicznych. Wymiar czasu pracy, forma zatrudnienia oraz wysokość wynagrodzenia ustalana jest indywidualnie – dostosowujemy się do potrzeb i możliwości kandydatów.

Zachęcamy do aplikowania

Rozwiązania eCommerce Magento

W naszej szerokiej ofercie produktów i usług są również rozwiązania eCommerce. Oferujemy projektowanie i wdrażanie profesjonalnych sklepów internetowych opartych na takich platformach jak Magento czy Prestashop.

Magento jest platformą umożliwiającą budowę sklepów internetowych z zaawansowanymi funkcjami oraz integracją z oprogramowaniem zewnętrznym. Jest to jeden z najszybciej rozwijających się systemów e-commerce na świecie. Zapraszamy do przeczytania artykułu opublikowanym na portalu evigo.pl, w którym nasz ekspert ds. eCommerce wypowiedział się na temat tego rozwiązania.

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku

W imieniu Exorigo-Upos życzymy Państwu szczęśliwych, pogodnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia, wypełnionych radością, spokojem i odpoczynkiem, a w Nowym Roku dużo zdrowia, siły i energii do tworzenia i realizacji nowych pomysłów.

Exorigo-Upos w akcji Szlachetna Paczka 2015

Exorigo-Upos po raz drugi włączyło się do akcji Szlachetna Paczka.

W tegorocznej edycji zdecydowaliśmy się pomóc dwóm rodzinom: jednej z województwa śląskiego i jednej z województwa mazowieckiego. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników zebrana kwota pozwoliła na zrealizowanie 100% potrzeb wybranych przez nas rodzin. Cieszymy sie, że kolejny raz mogliśmy sprawić radość osobom będącym w potrzebie i uczestniczyć w akcji Szlachetna Paczka.

ISO 27001 - Certyfikat Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji

Z przyjemnością informujemy, że 8 grudnia otrzymaliśmy Certyfikat Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) na zgodność z normą PN ISO/IEC 27001:2014.


System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji porządkuje procesy związane z bezpieczeństwem informacji: mn. wprowadza narzędzia, takie jak formalna analiza ryzyka, procedury zarządzania incydentami bezpieczeństwa oraz audyty wewnętrzne, które właściwie wykorzystane pozwalają wykrywać i likwidować potencjalne zagrożenia.

System ten wprowadza również określone standardy np. polityki bezpieczeństwa dla określonych systemów, które poprawiły stan bezpieczeństwa oraz jakość zarządzania aktywami IT.

 
Zakres certyfikacji:

  • Dostawa i utrzymanie sieci teleinformatycznej (sieci, serwery, urządzenia).
  • Utrzymanie i rozwój aplikacji.
  • Utrzymanie stanowisk pracy (stacje robocze).
  • Instalowanie terminali płatniczych.
  • Rozwój i wdrożenie aplikacji autorskich (w tym aplikacji do obsługi kart płatniczych oraz współpraca z centrami autoryzacyjnymi kart płatniczych, aplikacji do obsługi sieci sklepów, aplikacji e-commerce).
  • Kastomizacja i wdrożenie aplikacji innych dostawców (w tym ERP, DW/BI, ARCHIBUS, HYPERION).
  • Produkcja drukarek fiskalnych.  
  • Obsługa informatyczna sieci sklepów.
  • Serwis sprzętu i urządzeń.
  • Logistyka i gospodarka magazynowa.

III Forum Dyrektorów Administracyjnych

Przedstawiciele Exorigo-Upos wzięli udział w III Forum Dyrektorów Administracyjnych, które odbyło się w dniach 30 listopada - 1 grudnia 2015 w Warszawie. Uczestnicy Forum mieli okazję wysłuchać wykładu naszej prelegentki Agnieszki Biernat-Wiatrak na temat ,,optymalizacji kosztów przy kompleksowym zarządzaniu portfelem nieruchomości korporacyjnych i komercyjnych" oraz odwiedzić nasze stoisko.

Nowy projekt dla PKP S.A.

Exorigo-Upos podpisało umowę z nowym klientem - firmą Polskie Koleje Państwowe S.A. Umowa ta jest rezultatem wygranego przetargu.

Umowa dotyczy wdrożenia systemu KlienTEKA, obejmującego system CRM i obieg dokumentów, który ma między innymi usprawnić automatyzację procesów obsługi klienta, wpływając tym samym na dalszą poprawę jej jakości.

Exorigo-Upos w Rumunii

Exorigo-Upos sp. z o.o. rozszerza swoją działalność na nowych rynkach zagranicznych. W ostatnim czasie w stolicy Rumunii powstał oddział Exorigo-Upos SRL.

Nowa odsłona strony internetowej Exorigo-Upos

Prezentujemy nową odsłonę naszej strony internetowej. Strona zyskała nową szatę graficzną oraz nowe funkcjonalności, a dotychczasowa oferta produktów i usług została przedstawiona w bardziej przejrzysty i czytelny sposób. Jedną z nowych funkcjonalności strony jest jej responsywność. Jest to cecha, która pozwala na automatyczne dostosowanie się strony do wielkości każdego ekranu, na którym jest wyświetlana, W ten sposób postanowiliśmy zapewnić szybki dostęp do wszystkich niezbędnych informacji zawartych na stronie, zarówno dla użytkowników komputerów jak i smartphone’ów czy tabletów.

Wzięliśmy udział w targach DISTREE Africa 2015

Przedstawiciele Exorigo-Upos wzięli udział w targach DISTREE Africa, które odbyły się w pierwszej połowie czerwca w Nairobii, w Kenii. DISTREE Africa to największy branżowy event na całym kontynencie afrykańskim.

W targach brały udział liczne firmy i podmioty działające na rynku afrykańskim oraz wiodący dystrybutorzy i organizacje z sektora technologii informacyjno-komunikacyjnej i elektroniki konsumenckiej, łącznie 115 firm z ponad 22 państw.

Nagroda dystrybutor Roku 2014 Epson

Exorigo-Upos zostało uhonorowane przez firmę Epson nagrodą: Dystrybutor Roku 2014 za rozwój sprzedaży produktów BS do sieci detalicznych. Nagroda została przyznana na corocznym spotkaniu partnerów handlowych Epsona oraz przedstawicieli dystrybutorów.

Drukarka fiskalna Taurus otrzymała homologację

Taurus jest drukarką fiskalną przeznaczoną do stosowania w urządzeniach automatycznej sprzedaży towarów i usług, jest to drukarka typu „embedded”, tzn. urządzenie do wbudowania w inne urządzenie, takie jak: kiosk, słupek, Self Checkout, Pay Tower, etc. Drukarkę tą można z powodzeniem wykorzystywać praktycznie we wszystkich branżach i fiskalizować każdy rodzaj sprzedaży w tym również sprzedaż paliw na stacjach samoobsługowych.

Produkt oparty jest o mechanizm drukujący Citizen, umożliwia zapis 350 tys. pozycji w bazie, posiada możliwość drukowania faktur VAT. Ponadto może być wyposażony w dodatkowy, opcjonalny wyświetlacz klienta przeznaczony do montażu wewnątrz lub na zewnątrz urządzenia automatycznej sprzedaży. Uzyskana homologacja zezwala na fiskalizację sprzedaży bez konieczności drukowania fizycznego, papierowego paragonu fiskalnego – powstaje zapis elektroniczny na kopii EJ.

Exorigo-Upos rozszerza swoją ofertę w obszarze e-commerce

Do grupy Exorigo-Upos dołączyła Biznesownia.pl, firma posiadająca doświadczenie w projektowaniu stron www i realizacji sklepów internetowych. Realizacje Biznesowni.pl oparte są o sprawdzone i pewne systemy i rozwiązania takie jak PrestaShop czy Magento, które cieszą się renomą i dużym zainteresowaniem klientów. Tym samym oferta Exorigo-Upos w obszarze e-commerce, w której mamy już rozwiązania oparte o WebSphere poszerza się o dwa kolejne popularne rozwiązania PrestaShop i Magento.

Nowe Centrum Logistyczno – Produkcyjne

Uruchamiamy nowe Centrum Logistyczno-Produkcyjne w Gliwicach. To Centrum to w pełni profesjonalna hala logistyczna wraz z całym zapleczem naprawczym. Inwestycja ta to połączenie działów operacyjnych firmy, która zapewni wydajniejszy przepływ kompetencji między działami, optymalizację procesów operacyjnych i krótszy czas obsługi sprzętu dla Klientów. Nasze Centrum to wysoce zaawansowane rozwiązania techniczne, dla potrzeb montażu elektronicznego drukarek i innych urządzeń fiskalnych, testowania i przygotowania urządzeń dla Klienta, stworzone zostały specjalne powierzchnie laboratoryjne.

Exorigo-Upos w akcji Szlachetna Paczka 2014

Miło nam poinformować, że firma Exorigo–Upos wzięła udział w tegorocznej akcji Szlachetna Paczka, który zakończył się wielką radością rodziny dla której zbieraliśmy pieniądze: Pani Anny, 10 letniej Oli i 16 letniego Damiana.
 

Zebrana suma w całości została przeznaczona na zakup najpotrzebniejszych rzeczy, między innymi  zostały kupione dwa rozkładane fotele do spania, kołdry, ręczniki, ubrania, produkty spożywcze i środki czystości.
 
Poniżej efekt końcowy pracy oraz Certyfikat dla Exorigo–Upos za udział w Szlachetnej Paczce w 2014 roku.

 

Połączenie spółek w Grupie Exorigo-Upos S.A.

8 października 2013 roku spółki Exorigo-Upos sp. z o.o. oraz Exorigo-Upos Services sp. z o.o. (dawniej Relpol2 sp. z o.o.) podpisały Plan połączenia.

Połączenie stanowi kontynuację procesu reorganizacji grupy kapitałowej i nie będzie miało wpływu na działalność operacyjną spółki. W wyniku połączenia w Grupie pozostanie jedna spółka, skupiająca całą dotychczasową działalność IT Exorigo-Upos.

Exorigo-Upos uruchamia fakturomaty w sieci Castorama

Pierwsze urządzenia do samodzielnego wystawiania faktur VAT - fakturomaty Grupa Exorigo-Upos uruchomiła w lubelskiej Castoramie 26 września 2012. Aktualnie przeprowadzamy instalację fakturomatów w kilkudziesięciu kolejnych obiektach należących do sieci Castorama.

Fakturomaty zostały wdrożone w sieci Castorama w celu przyspieszenia obsługi administracyjnej klienta. Intuicyjne oprogramowanie i prosta obsługa pozwala w szybki i bezpieczny sposób na wystawienie faktury do dowolnych pozycji paragonu.

Exorigo-Upos jest dostawcą fakturomatów oraz producentem aplikacji pozwalającej na samodzielne wystawianie faktur do paragonów. Aplikacja wykorzystywana na urządzeniu zintegrowana jest z systemem kasowym w taki sposób, że fakturomat stanowi nierozerwalny element całego systemu kasowego.

Debiut Grupy Exorigo-Upos S.A. na rynku NewConnect

28.05.2013 r. Grupa Exorigo-Upos S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect.

Spółka planuje prywatną sprzedaż 136.000 akcji założycielskich serii B. Wartość wprowadzanych akcji to 7.483.395 złotych.

Zobacz relację z debiutu giełdowego.

Potwierdzenie kompetencji Grupy Exorigo-Upos przez Microsoft

Grupa Exorigo-Upos, jako partner Microsoft uzyskała potwierdzenie kompetencji w dwóch obszarach: Gold Volume Licensing i Gold Server Platform.

Kompetencje Gold to potwierdzenie najlepszej wiedzy specjalistycznej w zakresie rozwiązań firmy Microsoft. Kompetencja Gold świadczy o pełnym zaangażowaniu w konkretny obszar rozwiązań biznesowych. Partnerzy z tą kompetencją należą do zaledwie 1 procenta partnerów firmy Microsoft na całym świecie, którzy osiągnęli tak wysoki poziom zaawansowania.

Nowość w ofercie Grupy Exorigo-Upos

W ofercie Grupy Exorigo-Upos pojawiło się nowe rozwiązanie – Electronic Documents Management.

Jest to zintegrowane rozwiązanie z zakresu elektronicznego obiegu dokumentów w organizacji. Aplikacja EDM składa się z 6 zintegrowanych modułów: eInvoice – moduł służący do procesowania faktur w organizacji, ePurchase – moduł służący do tworzenia i zarządzania zamówieniami, eContract – moduł stanowiący bazę wiedzy o wszelkich umowach i kontraktach organizacji, eExpense – portal służący do samodzielnego rozliczania się z wszelkich kosztów gotówkowych, eHoliday – moduł służący do zarządzania urlopami pracowników/zespołów i eCapex – moduł przeznaczony dla wniosków inwestycyjnych. EDM posiada rozbudowaną funkcjonalność raportowania, co dla kadry zarządzającej stanowi dodatkowe narzędzie kontroli i planowania.

Czytaj więcej: http://www.exorigo-upos.pl/web/guest/electronic-documents-management

Na kongresie Poland & CEE Retail Summit

W dniach 20-21 marca 2013 roku w Warszawie Robert Szewczyk - dyrektor marketingu Grupy Exorigo-Upos prowadził kongres Poland & CEE Retail Summit.

Jest to najbardziej reprezentatywne spotkanie sektora handlowego w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej, które w tym roku zgromadziło rekordową liczbę ponad 500 uczestników.

Wśród prelegentów i uczestników Kongresu znaleźli się między innymi Profesorowie Witold Orłowski i Dariusz Rosati, prezesi i członkowie zarządów takich firm jak Eurocash, Jeronimo Martins Polska, Makro Cash & Carry, Carrefour, Procter & Gamble, Unilever oraz organizacji: POHiD i PIH.

http://www.retail-conferences.com/program

Grupa Exorigo-Upos partnerem Xerox Polska

Grupa Exorigo-Upos została partnerem handlowym i serwisowym firmy Xerox Polska i tym samym uzyskała status Xerox Business Partner. W ramach tej współpracy Grupa Exorigo-Upos będzie autoryzowanym partnerem w zakresie sprzedaży szerokiej gamy urządzeń i rozwiązań firmy Xerox. Usługę sprzedaży oferty Xerox Grupa Exorigo-Upos będzie mogła realizować dzięki posiadaniu odpowiednio przeszkolonego w tym zakresie zespołu specjalistów.

Nawiązanie współpracy serwisowej z Xerox Polska oznacza dla klientów Grupy Exorigo-Upos uzupełnienie oferty serwisowej o kolejne obszary infrastrukturalne.

W ofercie Xerox znajdują się m.in. uniwersalne urządzenia wielofunkcyjne, posiadające funkcje kopiowania, drukowania, skanowania i faksowania, a także drukarki, kopiarki i odpowiednie oprogramowanie.

EuroKARTA EFT w sklepach Bricoman

Grupa Exorigo-Upos zakończyła w sieci sklepów remontowo-budowlanych Bricoman wdrożenie systemu EuroKARTA EFT. To autorskie rozwiązanie Grupy Exorigo-Upos przeznaczone jest do autoryzacji i rozliczania płatności kartami płatniczymi. Wdrożenie trwało 1,5 miesiąca. Wraz z instalacją centralnego serwera obsługującego płatności kartami zostały zainstalowane nowe terminale ICT 220 obsługujące w kasach sklepów te transakcje.

Zobacz funkcjonalności EuroKARTA EFT 

Dodatkowo - obsługujący sieć sklepów Bricoman EuroPOS, system sprzedażowy autorstwa Grupy Exorigo-Upos, został wyposażony w funkcjonalność wyświetlania po zeskanowaniu zakupionego towaru jego wizerunku znajdującego się w bazie produktowej. Funkcjonalność ta umożliwia szybszą i prawidłową identyfikację sprzedawanego towaru.

Zobacz funkcjonalności EuroPOS

Bricoman Polska to sieć sklepów remontowo-budowlanych oferujących asortyment do budowy, remontu i wykończenia domów i mieszkań. Oferta jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych jak i profesjonalistów. Pierwszy sklep Bricoman w Polsce został otwarty w maju 2007 roku w Warszawie. Obecnie sieć to pięć placówek: dwie w Warszawie i po jednej w Poznaniu, Białej Podlaskiej i Łodzi. Bricoman Polska należy do międzynarodowej Groupe Adeo, w skład której wchodzi także m.in. sieć hipermarketów dekoracyjno-budowlanych Leroy Merlin.

Certyfikat BillBird S.A. dla Exorigo-Upos

Firma Exorigo-Upos Sp. z o.o. otrzymała w dniu 7 stycznia 2013 roku od BillBird S.A. certyfikat potwierdzający poprawne współdziałanie systemów BillBird oraz rozwiązań kasowych Exorigo-Upos w zakresie obsługi rachunków i doładowań telefonicznych.

Usługa Moje Rachunki dostarczana jest przez firmę BillBird. Jest to alternatywny dla poczty i banku sposób na zapłacenie domowych rachunków i faktur.

Oferowana przez Bilbird usługa Moje Doładowania umożliwia doładowania kont telefonów komórkowych.

Czytaj więcej: http://www.billbird.pl/aktualnosci/moje-rachunki-i-moje-doladowania-w-kasach-erida-14-27

Grupa Exorigo-Upos Rzetelna firma

Grupa Exorigo-Upos jest uczestnikiem programu Rzetelna Firma, który prowadzony jest pod patronatem Krajowego Rejestru Długów rekomendującego współpracę wyłącznie z Rzetelnymi Firmami.

Przedsiębiorstwo uczestniczące w programie Rzetelna Firma, musi spełnić następujące warunki:

  • wyrazić zgodę i umożliwić stałą weryfikacje rzetelności płatniczej firmy przez Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej - partnera programu Rzetelna Firma,
  • udostępnić informacje rejestrowe, dane o osobach decyzyjnych w firmie oraz uzyskanych osiągnięciach,
  • zobowiązać się do przestrzegania Kodeksu Rzetelnej Firmy,
  • posługiwać się wizytówką Rzetelnej Firmy, dzięki której można sprawdzić aktualność Certyfikatu Rzetelności.

Pracowity grudzień

Grudzień to okres wytężonej pracy dla Grupy EM&F i Grupy Exorigo-Upos, która dostarcza do sklepów sieci Smyk m.in. oprogramowanie sprzedażowe EuroPOS. Najnowszy salon SMYK MEGASTORE uruchomiono 14 grudnia 2012 roku w Gdańsku.

Sieć Smyk w Polsce liczy obecnie 90 placówek, w tym 9 sklepów w formacie SMYK MEGASTORE.

Podsumowanie roku z siecią 5.10.15.

Rok 2012 stał pod znakiem dynamicznego rozwoju sieci sklepów 5.10.15., do których Grupa Exorigo-Upos dostarcza m.in. oprogramowanie sprzedażowe i drukarki fiskalne. W 2012 roku uruchomiono 50 sklepów (49 franszyzowych i 1 własny), z czego w samym grudniu 8. Obecnie sieć liczy 203 sklepy.

Najlepsze życzenia dla całej branży handlowej

Z okazji przypadającego 8 grudnia Dnia Kupca wszystkim pracownikom branży handlowej, właścicielom i zarządom sieci handlowych oraz sklepów życzymy wszelkiej pomyślności, satysfakcji z pracy i jak największych obrotów przez cały rok.
 

Grupa Exorigo-Upos:
 

Obchodzony 8 grudnia Dzień Kupca został ustanowiony w 1937 roku. Nie zawsze udawało się obchodzić Dzień Kupca – podczas wojny obchodzono je tylko dwa razy, a w 1949 r. władze PRL wykreśliły je z kalendarza. Dopiero od 1989 roku wraz ze zmianami ustroju Dzień Kupca powrócił na stałe do kalendarza.

Certyfikat Silver Certified Partner Cisco po raz siódmy

Już po raz siódmy Grupa Exorigo-Upos została pozytywnie oceniona podczas zewnętrznego audytu zleconego przez firmę Cisco Systems. Certyfikat Silver Certified Partner potwierdza utrzymanie wysokich standardów w obszarach takich jak:

  1. rozwój oraz podniesienie konkurencyjności na rynku technologii sieciowych;
  2. sondaż dotyczący satysfakcji wśród Klientów usług sieciowych;
  3. projektowanie;
  4. certyfikaty, kompetencje, kadra;
  5. szkolenia dla Klientów oraz organizacja wydarzeń marketingowych;
  6. kierowanie projektami;
  7. obsługa posprzedażowa - utrzymanie sieci;
  8. procedury wewnętrzne.

Drugi salon obuwniczy Centro w Rydze

Drugi salon obuwniczy Centro na Łotwie został uruchomiony w Rydze. Salon Centro pracuje wykorzystując aplikacje Grupy Exorigo-Upos: EuroPOS i Euro Global Stock. Pierwszy salon Centro na Łotwie został uruchomiony w Rydze 10 sierpnia 2012 roku, a pierwszy salon Centro na Litwie został uruchomiony 30 października w Wilnie.

Grupa Centrofashion obejmująca swym zasięgiem rynki środkowo- i wschodnioeuropejskie (Rosja, Ukraina, Polska, Łotwa, Litwa) jest właścicielem marek Centro (moda młodzieżowa typu Fast-fashion) oraz CentrObuv (moda rodzinna). Z ponad 800 sklepami jest to lider branży obuwniczej w Rosji, szybko także umacnia swoją pozycję na rynku polskim, planując prowadzenie sieci 100 salonów do końca roku 2013.

W roku 2011 Grupa Centrofashion wkroczyła na rynek polski, wykorzystując system sprzedażowy autorstwa Grupy Exorigo-Upos, w skład którego weszły: aplikacja sprzedażowa EuroPOS, aplikacja magazynowo-zarządzająca Euro Global Stock oraz drukarki fiskalne FP-T88FVA.

Grupa Exorigo-Upos jest także odpowiedzialna za otwarcia i serwis sklepów Centro w Polsce oraz wsparcie serwera centralnego. Obecnie w Polsce działa 60 salonów Centro.

Nowy certyfikat Cisco dla Grupy Exorigo-Upos

Grupa Exorigo-Upos uzyskała tytuł Cisco Advanced Unified Computing Technology Specialization. Tytuł ten potwierdza posiadane przez zespół specjalistów inżynierów Grupy Exorigo-Upos kompetencje w obszarze zaawansowanych systemów serwerowych Cisco, zarówno tych o budowie stelażowej (rack), jak i kasetowej (blade).

Grupa Exorigo-Upos na Litwie

30 października w Wilnie otwarty został pierwszy salon obuwniczy Centro na Litwie. Salon Centro pracuje wykorzystując aplikacje Grupy Exorigo-Upos:EuroPOS i Euro Global Stock. Dzięki otwarciu salonu Centro w Wilnie Grupa Exorigo-Upos weszła na kolejny nowy rynek, zyskując cenne doświadczenie m.in. w zakresie nowych rozwiązań fiskalnych oraz nawiązując współpracę serwisową z lokalnym partnerem New Vision Baltija. Otwarcie drugiego salonu Centro na Litwie planowane jest na połowę listopada 2012 roku.

Grupa Centrofashion obejmująca swym zasięgiem rynki środkowo- i wschodnioeuropejskie (Rosja, Ukraina, Polska, Łotwa, Litwa) jest właścicielem marek Centro (moda młodzieżowa typu Fast-fashion) oraz CentrObuv (moda rodzinna). Z ponad 800 sklepami jest to lider branży obuwniczej w Rosji, szybko także umacnia swoją pozycję na rynku polskim, planując prowadzenie sieci 100 salonów do końca roku 2013.

W roku 2011 Grupa Centrofashion wkroczyła na rynek polski, wykorzystując system sprzedażowy autorstwa Grupy Exorigo-Upos, w skład którego weszły: aplikacja sprzedażowa EuroPOS, aplikacja magazynowo-zarządzająca Euro Global Stock oraz drukarki fiskalne FP-T88FVA.

Grupa Exorigo-Upos jest także odpowiedzialna za otwarcia i serwis sklepów Centro w Polsce oraz wsparcie serwera centralnego. Obecnie w Polsce działa 56 salonów Centro.

10 sierpnia 2012 roku w Rydze otwarty został pierwszy salon obuwniczy Centro na Łotwie. Tu także zostały wykorzystane rozwiązania Grupy Exorigo-Upos.

Połączenie Exorigo sp. z o.o. z Upos System sp. z o.o.

Z dniem 1 października 2012 roku zakończył się proces połączenia firm Exorigo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako spółką przejmującą z Upos System sp. z o.o. z siedzibą w Knurowie jako spółką przejmowaną. Jednocześnie została zarejestrowana zmiana nazwy Exorigo sp. z o.o. jako spółki przejmującej na Exorigo-Upos sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

W skład Zarządu Exorigo-Upos sp. z o.o. wchodzą: Paweł Dudziuk – Prezes Zarządu, Tomasz Fadrowski – Wiceprezes Zarządu, Magdalena McLean – Członek Zarządu, Mirosław Bartoszek – Członek Zarządu, Marcin Fadrowski – Członek Zarządu.

Exorigo-Upos sp. z o.o. poprzednio funkcjonująca pod nazwą Exorigo sp. z o.o. z dniem 1 października 2012 roku wstąpiła we wszelkie prawa i obowiązki Upos System sp. z o.o. jako spółki przejmowanej.

Właścicielem firmy Exorigo-Upos sp. z o.o. jest powstała w lipcu 2012 roku spółka akcyjna Grupa Exorigo-Upos.

Jak powiedział Prezes Zarządu Exorigo-Upos sp. z o.o. Paweł Dudziuk:
 

Celem połączenia obu spółek jest zbudowanie w ciągu kilku lat największego na rynku polskim podmiotu posiadającego najszerszą, spójną ofertę produktów i usług dla sektora handlu detalicznego. Poprzez proces połączenia, organizacja zyska możliwość oferowania swoich produktów i usług wszystkim klientom obu łączących się podmiotów.

Tym samym zwiększymy stabilność finansową, zdywersyfikujemy przychody i będziemy dysponowali większym potencjałem niezbędnym do realizacji nowych projektów. Na rynkach zagranicznych będziemy realizować jedną strategię, co w 3-letniej perspektywie umożliwi wyjście na rynek europejski z ofertą podobną, jak na rynku polskim. Poprzez jednolitą strategię sprzedaży, wspólne portfolio produktów oraz politykę finansową spodziewamy się dużych korzyści w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym firmą.

Pamiętając o ogromnym dorobku obu podmiotów, Zarząd zobowiązuje się wobec klientów, pracowników, współpracowników i kontrahentów do wykorzystywania najlepszych praktyk, doświadczeń i standardów wypracowanych w poszczególnych spółkach.

ARCHIBUS na konferencji Facility Management

30 sierpnia 2012 w Centrum Bankowo-Finansowym "Nowy Świat" S.A. w Warszawie odbyła się Konferencja "Facility Management", której złotym sponsorem była Grupa Exorigo-Upos.

W czasie konferencji można było zapoznać się z oprogramowaniem do zarządzania nieruchomościami i infrastrukturą firmy ARCHIBUS Inc., której Grupa Exorigo-Upos jest jedynym partnerem w Polsce. W czasie konferencji można było spotkać przedstawicieli Grupy Exorigo-Upos: Krzysztof Kozdra i Katarzyna Ryniewicz.

Grupa Exorigo-Upos wspomoże Dozamel w zarządzaniu nieruchomościami.Trwa realizacja podpisanej w maju tego roku umowy na wdrożenie w Dozamel Sp. z o.o. systemu ARCHIBUS. Wdrożenie będzie trwało 15 miesięcy.

Działalność spółki DOZAMEL Sp. z o.o. koncentruje się przede wszystkim na kompleksowym zarządzaniu usługami przemysłowymi na obszarze Wrocławskiego Parku Przemysłowego.

Grupa Exorigo-Upos jest w Polsce autoryzowanym partnerem biznesowym Archibus Inc.

ARCHIBUS to system wspierający zarządzanie nieruchomościami i infrastrukturą, który daje możliwość obsługiwania wszystkich aspektów związanych z profesjonalnym zarządzaniem nieruchomościami własnymi, dzierżawionymi i przeznaczonymi pod wynajem. Systematyzuje informacje o wszystkich nieruchomościach, budynkach, lokalach i umowach najmu wraz z ewidencją dokumentów w przejrzystej hierarchicznej strukturze.

ARCHIBUS wspiera zarówno procesy Facility Management, jak i Property management w zakresie obsługi nieruchomości, umów najmu, analizy przychodów i kosztów, zarządzania projektami, obsługi technicznej, przeglądów okresowych i service desku, jak i procesy związane z obsługą powierzchni biurowych, produkcyjnych czy przemysłowych w połączeniu z pracownikami, urządzeniami, wyposażeniem i instalacjami.

Grupa Exorigo-Upos oprócz usług wdrożeniowych oferuje również szkolenia, konsultacje oraz asystę techniczną .

Jak powiedział Paweł Kowalczewski, prezes Dozamel Sp. z o.o. :

Wdrażany przez Grupę Exorigo-Upos ARCHIBUS ułatwi nam zarządzanie Wrocławskim Parkiem Przemysłowym. Na obszarze 163 hektarów prowadzi działalność ponad 250 przedsiębiorstw z blisko 60 różnych branż. Zlokalizowana jest tu zorganizowana infrastruktura przemysłowa – hale produkcyjne, magazyny, biura, drogi wewnętrzne, sieć i bocznica kolejowa oraz tereny do wynajmu i na sprzedaż. Obszar ten posiada złożoną strukturę własności – właścicielami terenów, nieruchomości i dróg jest ok. 70 różnych podmiotów.

ARCHIBUS jest liderem na światowym rynku oprogramowania wspierającego zarządzanie nieruchomościami i infrastrukturą. Wśród klientów ARCHIBUS Inc znajdują klienci z różnych branż -zarówno korporacje, centra handlowe, administracja publiczna jak i administratorzy pojedynczych budynków.

Klientami ARCHIBUS Inc na świecie są między innymi: Procter&Gamble, General Motors, Coca Cola, IBM, Hewlett Packard, CitiGroup, Siemens, Bank of England, Merck czy American Express i wiele innych.

Klienci w Polsce to między innymi: Mayland (z Grupy Cassino), LC Corp, Centrum Development & Investments, EFL Service, Echo Investment, BRE Bank, ING.

Grupa Exorigo-Upos partnerem konferencji Oracle Hyperion Day 2012

Konferencja Optymalne zarządzanie efektywnością odbyła się 25 kwietnia 2012 roku. Była to okazja do spotkania i wymiany doświadczeń pomiędzy dyrektorami finansowymi i kontrolerami w spółkach, którzy już pracują lub rozważają pracę z rozwiązaniami Oracle Corporate Performance Management. Służą one do optymalnego zarządzania efektywnością w organizacji m.in. przy wsparciu procesów raportowania zarządczego, konsolidacji finansowej, planowania i budżetowania.

Swoją ofertę w zakresie wdrożeń Hyperion zaprezentowały również firmy partnerskie Oracle, w tym Grupa Exorigo-Upos.

Nagrodę „Klient Roku Oracle Hyperion 2012" otrzymała Grupa Polpharma za wdrożenie systemu do konsolidacji finansowej HFM przez zespół MDDP i Exorigo.

W czasie konferencji eksperci Oracle i zaproszeni goście przedstawili m.in. wyniki badania przeprowadzonego wśród dyrektorów finansowych i kontrolingu. Badanie dotyczy metod zarządzania efektywnością w strategicznych obszarach przedsiębiorstwa, zarządzania poprzez cele i wskaźniki, a także sposobów pozyskiwania informacji oraz zapewniania jakości przetwarzanych i publikowanych danych.

Gościem specjalnym konferencji był językoznawca prof. Jerzy Bralczyk, który z właściwą sobie swadą i dowcipem opowiedział o sztuce komunikowania się i różnych aspektach obecności tego zjawiska w naszym języku.